Проаналізувати цю картину як приклад для кінойоги цікаво з тієї причини, що у фільмі присутні троє явних головних героїв і один неявний. Перебуваючи на одному відрізку спільного шляху, кожен з них здійснює власну подорож: від фізичної до духовної.
Перший герой – це граф Каліостро (Нодар Мгалоблішвілі, який говорить голосом Армена Джигарханяна). З одного боку, маг і авантюрист, грубо кажучи – шарлатан, а з іншого – по суті своїй самотній, втомлений від життя чоловік, який усе ніяк не награється у свої світські ігри. Граф – яскравий представник явища, яке Тев Спаркс називає «зоною війни» (а Станіслав Ґроф називає третьою базовою перинатальною матрицею –
БПМ-III), яка характеризується нескінченними погонями, дуелями, романами й пристрастями. І ось Граф Каліостро несподівано потрапляє до зовсім іншого культурного контексту, заїхавши «на гастролі» до Росії. Ритм його звичного життя вимушено сповільнюється, оскільки іноземцеві, який не знає багатьох нюансів буття у російській глибинці, вкрай непросто одразу до них пристосуватися. Зі своєї «зони війни» він потрапляє у своєрідну «зону пастки» (
БПМ-II): «карета зламалася, коваль у бігах», – звідки, здавалося б, немає виходу.